Entre els dies 25 i 27 de novembre ha tingut lloc, en els col·legis ciutadans de Sant Josep Obrer i de Sant Pere, la VI Trobada de col·legis diocesans, que enguany duu per títol «Cap a una marca pròpia dels col·legis diocesans».

Cada any, la Comissió Episcopal per a l’Educació i la Cultura organitza aquest acte dirigit als titulars dels col·legis diocesans d’Espanya. Enguany, Mallorca ha estat la seu d’aquesta trobada anual en què han participat prop d’un centenar de professionals de l’educació i en què s’ha reflexionat sobre temes que són comuns per a tots, com la pedagogia, les infraestructures, la comunicació i les àrees de pastoral, entre d’altres.

Dilluns, 25 de novembre, al capvespre, començà aquesta trobada amb la salutació del president de la Comissió Episcopal per a l’Educació i la Cultura, Mons. Alfonso Carrasco. La ponència introductòria fou oferida per Miguel Ángel Coello, gerent de la Fundació San Vicent Màrtir de València, qui parlà de «Raons per a una eina d’autoavaluació: la marca pròpia en col·legis diocesans», amb un diàleg posterior amb els participants.

Dimarts, 26 de novembre, tingué lloc la dinàmica per grups i la presentació de la Fundació diocesana Ramon Llull de Mallorca per part del seu director, Andreu Mir. Per finalitzar la jornada, tots els participants es traslladaren a la Seu, on el Bisbe presidí l’Eucaristia.

Avui dimecres, últim dia, ha començat amb l’Eucaristia, que ha estat presidida per Mons. Alfonso Carrasco Rouco. Amb la posada en comú dels temes, ha conclòs la trobada.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes