L’ONGD vol aprofitar l’oportunitat de revalorar aquestes monedes de cèntims amb el fi d’emprar-les per construir un món més just i solidari. La campanya es realitzarà al llarg de tot Espanya, gràcies a les 72 Delegacions que l’organització té arreu del territori.

A la ciutat de Palma, de moment, s’hi han adherit la copisteria Oms i el Centre Eucarístic. Una campanya que es posa en marxa ara, però que neix amb la idea de tenir un recorregut ample en el temps per a poder oferir a tots els ciutadans la possibilitat de participar-hi. Així mateix, se’n reforçarà la presència en moments importants per al consum, com són el Black Friday o Nadal, també en iniciatives solidàries com el Giving Tuesday.

Els doblers recaptats es destinaran a finançar projectes de desenvolupament en els més de 50 països on treballa Mans Unides.

 

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes