El propassat diumenge, dia 14 d’abril, Campos va ser el punt d’encontre de les famílies de la catequesi parroquial en una trobada organitzada pel Secretariat per a la Iniciació Cristiana i el Catecumenat de la Diòcesi de Mallorca. Així, es varen agrupar unes 650 persones entre infants, pares i mares, catequistes, voluntaris i rectors de parròquies de tot Mallorca.
Amb l’encontre a les 10.30 de tots els participants al pati del Col·legi Fra Joan Ballester, la batlessa de Campos, Sra. Francisca Porquer, Mn. Francesc Munar, rector de la Parròquia de Sant Julià i el Sr. Bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, varen donar la benvinguda i encetaren el que seria una jornada de goig, alegria, ensenyança i reflexió per a totes les famílies. Cal destacar l’acollida per part de totes les autoritats presents fent referència a la fe viscuda i agraint a totes les persones participar d’aquesta diada.
A continuació, els familiars dels infants participants es varen adreçar a l’antic Convent dels Mínims, que va quedar ple de gom a gom, per a escoltar i endinsar-se en la conferència “Ser més feliços per a ser millors pares” a càrrec de Juanjo Fernández, gran comunicador i educador, que va fer palès (a través del visual thinking) la importància de la felicitat a través de les coses senzilles per a una vida en família de qualitat. Tot ressenyant les quatre cares de la felicitat: alegria, compromís, satisfacció i pau, els assistents a l’acte varen poder escoltar quins eren els set superpoders d’aquesta felicitat, tan sovint molt recercada i que tots tenim al nostre abast. La conferència va finalitzar amb un gran aplaudiment, ben merescut, per part de tots els oients envers el conferenciant.
Mentrestant, els infants majors de 6 anys varen poder realitzar una gimcana, organitzada pel grup de voluntariat, amb l’assistència d’uns 200 nins i nines que gaudiren jugant a través de les benaurances. I per als més petits, es va organitzar un servei de guarderia comptant amb l’ajuda de les voluntàries per a gairebé 50 infants.
Una vegada finalitzats aquests actes, va tenir lloc a l’església parroquial de Sant Julià la celebració de l’Eucaristia presidida pel Sr. Bisbe, Mons. Sebastià Taltavull, el qual durant l’homilia va acostar-se als infants per fer-los-en partícips i demanar-los, directament, quin moment vivien feliç. Respostes com: estar amb la família, estar amb els amics, pregar, defensar el qui pateix…, hi varen tenir cabuda. Així mateix, el Sr. Bisbe també es va acostar als pares per a continuar amb la mateixa dinàmica.
En haver acabat, tots els assistents a la diada varen poder compartir el dinar de pa a taleca. També es va poder comptar amb la presència del conferenciant, Juanjo Fernández, i la signatura dels seus llibres per a totes les famílies que ho desitjassin.
S’ha de destacar que va ser una jornada de molta participació i comunió. Es respirava un ambient festiu i de fe, amb una gran implicació d’infants i adults que va permetre que la celebració de la trobada de catequesi fos perfecte.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]



















