La Pastoral Juvenil del Bisbat de Mallorca, Joves d’Església, ha organitzat aquest dissabte dia 15 de març al Col·legi San Cayetano de Palma, la segona edició de la trobada diocesana Betània, dirigida als joves de la nostra diòcesi. El lema d’enguany ha estat “Reconegut en l’esperança”, orientat cap al Jubileu i el missatge del papa Francesc als joves: “Caminau en l’esperança! L’esperança venç tot cansament, tota crisi i tota ansietat, donant-nos una forta motivació per a seguir endavant, perquè aquesta esperança és un regal que rebem de Déu mateix. Ell satisfà de sentit tot el nostre temps, ens il·lumina en el camí, ens indica la direcció i la meta de la nostra vida”.

Durant la jornada, en la qual també participà, Mons. Sebastià Taltavull, hi va haver ponències, tallers, adoració i pregrària dirigida pel Bisbe, sopar i fira amb expositors d’entitats i programes informatius de diferents activitats. L’atractiu d’aquesta trobada van ser els ponents i talleristes, ja que són gent reconeguda en l’àmbit de la fe pels joves, que els tenen com a referents. Enguany s’ha comptat amb la participació de Javier Viver, escultor; Jorge Muñoz, pediatre; Mariana de Ugarte, mare de dos nins amb síndrome de Down i autora del llibre 2×21. La felicidad no entiende de cromosomas; Álvaro Quesada, especialitzat en la Teologia del Cos; Mónica Marín, cantant i integrant de Misión Jatari; Javier Shalom, periodista i il·lusionista, presentador de la trobada, i Asís i Waad, seminaristes de la nostra diòcesi.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes