El dissabte 12 d’octubre, com cada any, el Centre Aragonès de Mallorca celebrà la Missa Baturra al temple parroquial de Santa Teresa de l’Infant Jesús de Palma. Ja és una tradició que la festa de la Mare de Déu del Pilar, patrona d’Aragó i de la Hispanitat i venerada a la seva Basílica Cocatedral de Saragossa, reunesqui la comunitat aragonesa de Mallorca. Presidí l’Eucaristia el canonge Mn. Pere Oliver. Des de la Unitat Pastoral agraïren als organitzadors del Centre Aragonès i a tots els assistents la seva participació en la celebració.

 

 

 

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes