El bisbe Mons. Sebastià Taltavull va presidir el dia 16 de juliol l’eucaristia en honor a la Mare de Déu del Carme, patrona de l’Armada i de la gent de mar, a la capella de l’Estació naval de Portopí, amb assistència de les autoritats militars i civils de l’illa.
Una celebració molt participada durant la qual el Bisbe va tenir molt en compte el servei d’ajuda humanitària i salvament que aquests professionals desenvolupen en el Mediterrani, al mateix temps que van pregar demanant la intercessió de la Mare de Déu per la immigració i l’arribada de pasteres a les costes espanyoles, accentuant la necessitat d’acollida i ajuda dels qui tant ho necessiten per la situació dramàtica que viuen en la fuita i navegació tan arriscada. Mons. Taltavull va afirmar que “el Mediterrani banya les costes del Carmel al nord de Palestina i arriba el mateix mar fins a les nostres illes. És un vincle que ens uneix i també l’hem de protegir, defensar i fer que sigui un bon medi de vida, de benestar i progrés humà, no un cementeri”.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]

















