A diferència de l’any passat que, amb motiu de la visita del Bisbe, la Catequesi tradicional i la de Famílies celebraren conjuntament la missa de cloenda de curs, enguany, tot i que coincidiren el mateix dia, seguiren dues dinàmiques distintes. Els de la Catequesi d’entre setmana celebraren la missa a l’església parroquial, mentre els de Famílies la tengueren a la capella del Verbum Dei, després d’un matí de convivència intensa a Establiments.

Tot esdevingué el dissabte 25 de maig, vigília de la solemnitat de la Santíssima Trinitat. Foren dues celebracions molt preparades i participades per part dels assistents. Tant en una missa com en l’altra, a l’homilia el rector contà als nins i a les famílies allò de sant Agustí, que, reflexionant sobre el misteri de Déu, un i tres a la vegada, es va trobar a la platja amb un infant que volia posar tota l’aigua de la mar dins un clotet que havia fet ell mateix damunt l’arena. D’aquesta manera va explicar que el ser i l’actuar de Déu ens desborden i sobrepassen. Va insistir, a més, que l’Evangeli és un full de ruta per ser feliços nosaltres mateixos, per fer feliços els altres i per arreglar aquest món tan espenyat que fa patir tanta gent. Finalment exhortà els pares a recollir l’encàrrec que Jesús els feia a l’evangeli del dia en vista als seus fills: “Ensenyau-los a guardar tot allò que jo vos he manat”.

A la Parròquia, en acabar la missa, cada catequista donà als seus nins un petit detall. A Establiments, la jornada culminà amb un dinar de germanor i una llarga sobretaula.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes