Aquest dissabte, a les 11 de dematí, la Catedral de Mallorca acollirà l’ordenació diaconal de Blai Bonet Rigo i Joan Gralla Coll, en una celebració que estarà presidida pel bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull.

La cerimònia començarà amb una processó solemne a l’interior de la Seu. Després de la promesa pública d’obediència i servei, i de la invocació de les lletanies dels sants, els dos candidats rebran la imposició de mans i la pregària d’ordenació. Tot seguit, seran revestits amb l’estola diaconal i la dalmàtica, i rebran de mans del bisbe l’evangeliari, signe del seu nou ministeri com a anunciadors de la Paraula de Déu. La cerimònia culminarà amb l’abraçada de pau amb els diaques i la celebració de l’Eucaristia.

El Bisbat de Mallorca convida a tots els fidels a participar en aquesta celebració eclesial, expressió de comunió i esperança, i a continuar sostenint amb l’oració el camí vocacional dels qui es preparen per a ser servidors del Poble de Déu.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes