Aquest dissabte, a les 11 de dematí, la Catedral de Mallorca acollirà l’ordenació diaconal de Blai Bonet Rigo i Joan Gralla Coll, en una celebració que estarà presidida pel bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull.
La cerimònia començarà amb una processó solemne a l’interior de la Seu. Després de la promesa pública d’obediència i servei, i de la invocació de les lletanies dels sants, els dos candidats rebran la imposició de mans i la pregària d’ordenació. Tot seguit, seran revestits amb l’estola diaconal i la dalmàtica, i rebran de mans del bisbe l’evangeliari, signe del seu nou ministeri com a anunciadors de la Paraula de Déu. La cerimònia culminarà amb l’abraçada de pau amb els diaques i la celebració de l’Eucaristia.
El Bisbat de Mallorca convida a tots els fidels a participar en aquesta celebració eclesial, expressió de comunió i esperança, i a continuar sostenint amb l’oració el camí vocacional dels qui es preparen per a ser servidors del Poble de Déu.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















