Amb l’objectiu de preservar l’art i l’element decoratiu per excel·lència de Nadal a Mallorca com són les neules, s´ha celebrat a l’església parroquial de Santa Anna de Moscari la sisena edició de la Trobada Anual d’amics de les Neules.

Una trobada on distints mestres neulers, tant de Moscari com Macià Tugores, com visitants: Catalina Mestre de Felanitx, Bàrbara Llinàs de Manacor, entre d’altres, han tingut una trobada familiar per poder veure les seves obres úniques. És l’art en paper.

S’ha convidat a preparar un Nadal de festes al poble, a viure un Nadal íntim i segur, solidari amb els comerciants del nostre poble i generós amb les persones més vulnerables. Un Nadal que més que mai posa en valor la proximitat i els petits detalls quotidians.

La trobada ha estat possible gràcies que una persona del poble, un any més, ha fet mostra del seu art, enguany i amb totes les neules totalment renovades. Macià Tugores, moscarienc i també artista, llueix les seves obres, que amb molta manya ha elaborat per decorar el nostre Nadal. S’han col·locat més de 450 neules de paper al temple parroquial de Moscari.

Enguany, a més, el poble ha participat en la trobada decorant portals i vidrieres amb neules, i s’han decorat carrers i places amb neules amb l’escut del poble, com a senyal de temps de Nadal.

L’acte va acabar amb un refresc oferit per la Parròquia al Centre Social de Can Cullera.