Dimarts 29 de novembre, celebració de l’Eucaristia d’acció de gràcies, presidida pel P. Pedro José i concelebrada per la comunitat agustiniana. Hi concelebraren els PP. Josef Sciberras, postulador general de l’Orde de Sant Agustí, i el P. Valeriano Aldonza, conseller provincial d’Educació de la Província Agustiniana de Sant Joan de Sahagún, a la qual pertany el convent del Socors i el col·legi Sant Agustí. Hi concelebraren també diversos preveres i religiosos de la Diòcesi, amics dels agustins. Fou destacada la presència d’alumnes dels grups de pastoral del col·legi i les seves famílies, a banda de nombrosos feels de l’església del Socors.
La vida ministerial del P. Pedro José s’ha desenvolupat íntegrament a la nostra Diòcesi, on arribà destinat una vegada conclosos els seus estudis en el Reial Monestir de Sant Llorenç de l’Escorial. Els camps de l’ensenyança, de la catequesi, de la pastoral juvenil, de l’esport (és experimentat entrenador de bàsquet i vicepresident del Club Bahía San Agustín), de la gestió i administració del col·legi, han estat i continuen essent el seu àmbit de vida i treball. 25 anys d’entrega ministerial al servei de la fraternitat agustiniana i l’Església de Mallorca.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















