En el marc de les festes parroquials de la primera setmana de setembre, Santa Maria del Camí va inaugurar una iniciativa musical amb gran acollida. Després de la celebració dominical, presidida pel diaca i doctor Mn. Joan Andreu, l’organista titular de la parròquia, mestre Antoni Mulet Barceló, oferí el primer concert d’orgue, organitzat per la recent creada Associació Amics de l’Orgue. Aquest cicle té com a propòsit oferir, cada primer diumenge de mes a les 11.45 h, mitja hora de música com a prolongació de la celebració litúrgica. L’afluència fou notable i el projecte ha despertat entusiasme entre els feligresos i visitants, especialment per ser dia de mercat a la vila.

Agenda – Pròxims esdeveniments

23 juny
03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes