El passat diumenge 16 d’abril es va celebrar a l’església rural de Sant Blai el tradicional pancaritat del diumenge de l’Àngel. Sant Blai és copatró del municipi de Campos, on té molta devoció.

L’oratori va ser la primera església de Campos, documentada l’any 1248. Ja el 1405 la parròquia es va traslladar al nucli urbà actual, però a aquest temple, els campaners li tenen gran veneració.

Molta fou la gent del poble que es feu present a l’Eucaristia. Després, van compartir la panada i el rubiol en els jardins de flora mediterrània que envolten l’oratori.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes