El dilluns de Pasqua, com cada any, els veïns d’Andratx, Port d’Andratx, S’Arracó, Sant Elm i Camp de Mar, a més de les autoritats polítiques del municipi, van acudir al Castell de Sant Elm per celebrar junts una festa amb missa, ball de bot i panades. Enguany, va presidir el bisbe Mons. Sebastià Taltavull que va beneir la nova talla de Sant Elm, del segle XVIII que ha estat adquirida per la Fundació Castell de Sant Elm i que romandrà a la capella del mateix castell.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes