Els dies 7, 8 i 9 de febrer, Barcelona ha acollit les Jornadas de delegados y responsables de Catequesis, Catecumenado y Primer Anuncio organitzades per la Comisión Episcopal para la Evangelización, Catequesis y Catecumenado de la CEE, amb una participació de 52 diòcesis d’arreu d’Espanya, entre les quals s’hi comptava la diòcesi de Mallorca.
Gràcies a les diverses ponències que es van oferir i a través de diferents moments dedicats al diàleg i el treball compartit, fou possible copsar l’estat de la qüestió actual pel que fa a la catequesi i el primer anunci enmig d’una societat amplament secularitzada com l’actual. A més, el testimoni d’alguns catecúmens adults, fou el complement perfecte per a aterrar la reflexió en l’àmbit de la pràctica concreta. Finalment, una visita catequètica al temple expiatori de la Sagrada Família, acompanyats del seu rector, Mn. Josep Maria Turull, i la celebració de l’Eucaristia a la cripta, presidida pel bisbe auxiliar de Barcelona Mons. Sergi Gordo, acabaren d’arrodonir unes jornades que han suposat novament una bella oportunitat per a l’encontre, la reflexió i el diàleg entorn de la catequesi, el catecumenat i el primer anunci de la fe.
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana impulsen una campanya d’emergència per ajudar les víctimes del terratrèmol a Veneçuela
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana de Mallorca se sumen a la [...]
Inca recorda l’aniversari de la mort de la venerable sor Clara Andreu
Cada any, coincidint amb la solemnitat del naixement de sant Joan Baptista, el [...]
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]












