Jornada exultant la de la Pasqua dels Malalts a la Parròquia de Sant Pere de Sencelles. 106 persones de la comunitat varen rebre el sagrament de la Unció dels Malalts enmig d’una celebració festiva, joiosa i carregada de significat.

Tots els que ho havien sol·licitat prèviament foren rebuts a la porta de l’església al moment que repicaven les campanes i un estol de joves sencellers feia sonar les xeremies. A més de la participació dels grups parroquials a la celebració, la música de l’orgue, les veus del cor, la participació de l’escolania i el ball de l’oferta, li conferien solemnitat. Un relleu especial, l’aportaren els nins i nines de la catequesi parroquial, especialment aquells que enguany es preparen per rebre el sagrament de l’Eucaristia. Abans de la celebració i de mans dels seus catequistes varen poder conèixer el significat i la importància d’aquesta Unció guaridora. Llavors, hi varen prendre part activa, tot acompanyant els nostres majors i malalts, i presentant, dins una canastra brufada de flors, l’oli beneït pel Bisbe de Mallorca a la passada Missa Crismal.

La celebració, que alhora també aportà l’alegria del retrobament entre persones que sovint no surten de casa seva, acabà amb un refresc, el repartiment d’una flor natural a cada un dels que havien rebut el sagrament i, a tothom, d’estampes de la Mare de Déu de Sencelles, impreses ara amb motiu del present Mes de Maria.