El passat dissabte 31 de maig, aprofitant la cloenda del mes de Maria dins l’any jubilar, l’arxiprestat Pla-Nord va organitzar una jornada de pregària i un dinar de germanor al santuari de Lluc. El mateix dia, aquest grup va coincidir amb els professors de Religió de l’escola pública i concertada que, organitzats per la Delegació d’Ensenyament del Bisbat, feien la peregrinació jubilar al Santuari.
La trobada s’inicià a la plaça dels Pelegrins, des d’on els participants entraren en comitiva fins a la plaça del Bisbe Campins, on els esperava l’equip de pastoral del Santuari, encapçalat pel bisbe Sebastià. Allà es dugué a terme una entrada solemne en processó a la basílica de la Mare de Déu, tot cantant i professant la fe, amb l’objectiu de complir amb el jubileu i obtenir la gràcia espiritual que l’Església ofereix en aquest any sant.
Tot seguit, la comunitat es dirigí a l’Acolliment per celebrar-hi l’Eucaristia, presidida pel Bisbe i concelebrada per deu preveres i assistida per dos diaques de l’arxiprestat. La participació fou nombrosa, amb prop de 250 fidels procedents de diferents parròquies: la Comunitat Pastoral del Sí (Santa Margalida, Can Picafort, Lloret, Maria, Sineu i Llubí); la Unitat Pastoral de la Mare de Déu (Inca, Lloseta, Selva, Mancor, Caimari, Moscari i Biniamar); la Unitat Pastoral de Muro, sa Pobla, Campanet i Búger; la Unitat Pastoral de Consell i Binissalem; així com alguns fidels de Pollença, Port d’Alcúdia i Sencelles.
El dinar, una paella preparada per Toni Moyà amb el suport d’un bon equip de col·laboradors, fou molt ben valorat i gaudit per tothom. Després d’un àpat animat per una distesa sobretaula, els fidels tingueren l’oportunitat de rebre el sagrament del perdó a la basílica de la Mare de Déu. Va ser una jornada intensa i enriquidora als peus de la Mare de Déu. Sens dubte, els fruits espirituals d’aquesta diada es faran presents en el si de les comunitats participants.
El papa Lleó XIV va portar a les Canàries un missatge d’esperança i dignitat per a les persones migrants
La tercera etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya començà [...]
El papa Lleó XIV va portar a Barcelona un missatge d’esperança, unitat i proximitat als qui sofreixen
La segona etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya es [...]
Celebració del Corpus a Santa Eulàlia
El dilluns dia 8 de juny es va celebrar a la parròquia de [...]
50 joves i adults de la UP de la Mare de Déu reben el sagrament de la Confirmació
El passat divendres 29 de maig, cinquanta joves i adults de les parròquies [...]




























