De l’11 al 16 de maig, un grup de la delegació mallorquina de l’Apostolat Mundial de Fàtima (AMF) peregrinà al santuari portuguès en ocasió de la seva festivitat: una trobada internacional coincidint amb l’aniversari de l’aparició de la Mare de Déu (1917) als tres pastorets.

Els pelegrins illencs s’ajuntaren a les més de 475.000 persones que assistiren als actes entorn de la festivitat mariana: la processó de les torxes, viacrucis, l’Eucaristia internacional festiva, etc. Un viatge profundament emotiu, ple de fraternitat, oració i esperança. Units en la fe, es pregà per la pau en el món i perquè el missatge de Maria sigui més conegut i acollit.

Agenda – Pròxims esdeveniments

23 juny
03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes