El passat 19 de juny tingué lloc la Pregària de final de curs dels Animadors de Fe del Moviment Escolta i Guiatge de Mallorca. Es va celebrar a l’Oratori de Sant Felip Neri i hi participaren tant Animadors de Fe com representants de la Taula Executiva, de la Fundació Maria Ferret i l’equip de Fe. Com sempre, ens acollí el consiliari del MEGM, P. Antoni Canyelles CO.
Aquesta vegada la pregària fou preparada per fra Diego Cerrillo TOR. Davant el Santíssim i a partir de la lectura de l’evangeli segons sant Marc 4, 26-34 (“Amb el Regne de Déu passa com quan un home sembra el gra a la terra. De nit i de dia, mentre ell dorm o està llevat, la llavor germina i creix sense que ell sàpiga com”), reflexionàrem sobre la necessitat del nostre treball per a la sembra del missatge de Jesús dins l’Escoltisme, però sense oblidar que qui fa créixer la llavor és Déu. Cadascú fou convidat a escriure quins projectes l’havien satisfet més al llarg del curs.
En un segon moment i després d’escoltar l’evangeli segons sant Mateu 6, 25-27 (“Mirau els ocells del cel: no sembren ni seguen, ni recullen en graners, i el vostre Pare celestial els alimenta”), la reflexió fou sobre els projectes de futur, tenint en compte que Jesús sap el que necessitam.
Totes les peticions foren presentades a Déu i posades a les seves mans.
Després de compartir un pa amb oli, s’acomiadaren fins al proper curs.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















