Ahir vespre, a les 19.30 h, va tenir lloc a la Catedral de Mallorca una nova trobada de pregària per les vocacions, sota el lema “Per a qui som?”, dins el marc del Pla de Pastoral 2025-2026. La celebració va ser presidida pel bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, i hi van participar un bon grup de canonges i seminaristes, així com alguns fidels de diferents comunitats.
Va ser una vetlla profunda, centrada en la pregària per totes les vocacions dins l’Església. Mons. Taltavull va convidar especialment els joves a escoltar la veu de Déu i a interrogar-se sobre la seva vocació personal. També va encoratjar la comunitat cristiana a mantenir-se atenta, acompanyant amb proximitat i pregària aquells que estan en camí de discerniment.
A partir d’aquest mes de maig, aquesta pregària per les vocacions es realitzarà de manera mensual a la Seu, amb la voluntat de fer créixer una cultura vocacional arrelada en la pregària comunitària.
El papa Lleó XIV va portar a les Canàries un missatge d’esperança i dignitat per a les persones migrants
La tercera etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya començà [...]
El papa Lleó XIV va portar a Barcelona un missatge d’esperança, unitat i proximitat als qui sofreixen
La segona etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya es [...]
Celebració del Corpus a Santa Eulàlia
El dilluns dia 8 de juny es va celebrar a la parròquia de [...]
50 joves i adults de la UP de la Mare de Déu reben el sagrament de la Confirmació
El passat divendres 29 de maig, cinquanta joves i adults de les parròquies [...]


























