Ahir vespre, a les 19.30 h, va tenir lloc a la Catedral de Mallorca una nova trobada de pregària per les vocacions, sota el lema “Per a qui som?”, dins el marc del Pla de Pastoral 2025-2026. La celebració va ser presidida pel bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, i hi van participar un bon grup de canonges i seminaristes, així com alguns fidels de diferents comunitats.

Va ser una vetlla profunda, centrada en la pregària per totes les vocacions dins l’Església. Mons. Taltavull va convidar especialment els joves a escoltar la veu de Déu i a interrogar-se sobre la seva vocació personal. També va encoratjar la comunitat cristiana a mantenir-se atenta, acompanyant amb proximitat i pregària aquells que estan en camí de discerniment.

A partir d’aquest mes de maig, aquesta pregària per les vocacions es realitzarà de manera mensual a la Seu, amb la voluntat de fer créixer una cultura vocacional arrelada en la pregària comunitària.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes