Ahir vespre, a les 19.30 h, va tenir lloc a la Catedral de Mallorca una nova trobada de pregària per les vocacions, sota el lema “Per a qui som?”, dins el marc del Pla de Pastoral 2025-2026. La celebració va ser presidida pel bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, i hi van participar un bon grup de canonges i seminaristes, així com alguns fidels de diferents comunitats.
Va ser una vetlla profunda, centrada en la pregària per totes les vocacions dins l’Església. Mons. Taltavull va convidar especialment els joves a escoltar la veu de Déu i a interrogar-se sobre la seva vocació personal. També va encoratjar la comunitat cristiana a mantenir-se atenta, acompanyant amb proximitat i pregària aquells que estan en camí de discerniment.
A partir d’aquest mes de maig, aquesta pregària per les vocacions es realitzarà de manera mensual a la Seu, amb la voluntat de fer créixer una cultura vocacional arrelada en la pregària comunitària.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]



















