El passat dissabte 10 de maig, la Germandat de Nostra Senyora del Rocío de Mallorca celebrà en el Col·legi de Santa Mònica de Palma el Pregó Rociero amb el qual s’inicien els actes que conduiran totes les germandats fins a la Pentecosta, envers una nova trobada amb la Senyora al seu llogaret del Rocío a Almonte (Huelva).

El Pregó fou a càrrec de D. Antonio Morel Alcudia (natural de Còrdova). Presentat per D. Daniel Benítez i amb l’acompanyament musical de D. Ángel Amor.

A la celebració acudiren autoritats del Govern de les Illes Balears i de l’Ajuntament de Palma, així com membres de les Germandats de Torremolinos, representants de diferents confraries de Setmana Santa i cases regionals d’Andalusia a les Balears. Tots ells vibraren amb un pregó ple de força i fervor per la Mare de Déu Santíssima del Rocío.

Agenda – Pròxims esdeveniments

23 juny
03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes