Fidels a una tradició que es remunta al segle XVII, el primer diumenge de setembre el poble d’Alaró torna a pujar al Castell per honorar la Mare de Déu del Refugi. Uns ho fan a peu des de la vila, altres en cotxe fins al Verger, però tots amb el mateix esperit de devoció. A les dotze de migdia, davall la porxada del santuari, se celebrà l’Eucaristia, presidida enguany pel rector emèrit Mn. Bartomeu Barceló Nadal. Els fidels cantaren els Goigs «Sou del poble la Regina, Santa verge del Castell…», i el moment culminant arribà amb la pregària de la salve mentre passaven pel cambril marià. Després de l’acte litúrgic, la jornada continuà amb un dinar de germanor, en què els voluntaris oferiren una saborosa paella a un centenar de participants.

Agenda – Pròxims esdeveniments

23 juny
03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes