El passat dissabte 11 de juny se celebrà la XXXV Pujada del malalt a Lluc organitzada per la Delegació de Pastoral de la Salut. Amb el lema “Acompanyar en el sofriment” el Santuari acollí tots els malalts, familiars i voluntaris venguts de parròquies de Palma i Part Forana i de residències. La participació va ser de 400 persones.

Presidí l’Eucaristia el bisbe, Mons. Sebastià Taltavull, i, amb els cants de l’escolania,  van donar gràcies per aquest retrobament i van pregar la Mare de Déu per tots els qui pateixen i pels qui els acompanyen i tenen cura d’ells.

En el transcurs de l’Eucaristia els malalts lliuraren les ofrenes i es realitzà un reconeixement a la Conselleria de Salut per la tasca realitzada en l’estratègia contra la COVID 19 durant la pandèmia. La jornada finalitzà amb un dinar fratern a l’Acolliment.

Agenda – Pròxims esdeveniments

23 juny
03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes