El passat dissabte 11 de juny se celebrà la XXXV Pujada del malalt a Lluc organitzada per la Delegació de Pastoral de la Salut. Amb el lema “Acompanyar en el sofriment” el Santuari acollí tots els malalts, familiars i voluntaris venguts de parròquies de Palma i Part Forana i de residències. La participació va ser de 400 persones.
Presidí l’Eucaristia el bisbe, Mons. Sebastià Taltavull, i, amb els cants de l’escolania, van donar gràcies per aquest retrobament i van pregar la Mare de Déu per tots els qui pateixen i pels qui els acompanyen i tenen cura d’ells.
En el transcurs de l’Eucaristia els malalts lliuraren les ofrenes i es realitzà un reconeixement a la Conselleria de Salut per la tasca realitzada en l’estratègia contra la COVID 19 durant la pandèmia. La jornada finalitzà amb un dinar fratern a l’Acolliment.
El papa Lleó XIV va portar a les Canàries un missatge d’esperança i dignitat per a les persones migrants
La tercera etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya començà [...]
El papa Lleó XIV va portar a Barcelona un missatge d’esperança, unitat i proximitat als qui sofreixen
La segona etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya es [...]
Celebració del Corpus a Santa Eulàlia
El dilluns dia 8 de juny es va celebrar a la parròquia de [...]
50 joves i adults de la UP de la Mare de Déu reben el sagrament de la Confirmació
El passat divendres 29 de maig, cinquanta joves i adults de les parròquies [...]

























