Dijous 21 de març, els grups de Vida Creixent es reuniren al Monestir de Santa Magdalena per passar el matí en reflexió i pregària i així preparar la festa de Pasqua. Foren en total seixanta persones de Palma i sa Pobla presents en la convocatòria i atentes a la reflexió que dirigí Mn. Gabriel Ferrer, rector de la Santíssima Trinitat de Palma, captant l’atenció dels presents. En el descans, els assistents pogueren participar de la pau i bellesa dels jardins del monestir, acabant amb l’Eucaristia, escoltant l’aliança de Déu amb el seu compromís de ser el salvador de la humanitat, ja que la reflexió començà amb el pecat de l’home, desobeint Déu, i acabà amb el compromís de Jesús de fer extensiu el seu perdó a tota persona, renovant una humanitat de germans i un món millor. Així, una de les participants escollí com a resum de la diada fotografiar una rosa del jardí, a la qual li hem de llevar les pues dels mals en el món per quedar-nos amb la fragància i bellesa de la flor.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes