El passat dissabte 4 de març, tingué lloc a Eivissa la reunió habitual de cada any entre els representants dels adoradors de les tres diòcesis de la comunitat de les Illes Balears.

Enguany hi participaren el president del Consell Diocesà de Menorca, Francisco Jansà, i el membre del Consell Diocesà de Mallorca i delegat de Zona de les Balears, Santiago Amer, amb el president de la secció local, Santiago Flores Garrido.

Abans de la celebració de la vigília ordinària de la dita secció, en la qual participaren tots, a la parròquia de Santa Creu de Vila, es canviaren impressions sobre la marxa de les seccions i el repte imposat per les circumstàncies després dels confinaments: la manera de recuperar, dins el que sigui possible, l’horari nocturn i la duració perllongada de les vigílies.