El Santuari de Lluc, a Mallorca, acull aquests dies la trobada estival anual dels bisbes de la Província Eclesiàstica, que integra les tres diòcesis de la Comunitat Valenciana i les tres de les Illes Balears.
Hi participen l’arquebisbe de València, Mons. Enrique Benavent; el bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull; d’Eivissa, Mons. Vicent Ribas; de Menorca, Mons. Gerard Villalonga; el de Sogorb-Castelló, Mons. Casimiro López; d’Oriola- Alacant, Mons. José Ignacio Munilla; així com el vicari general de l’Arquebisbat de València, Mn. Vicente Fontestad, que actua com a vicesecretari de la Província eclesiàstica.
Durant la trobada, que s’inicià ahir i finalitza demà, els bisbes mantenen una agenda de treball i reunions per abordar en conjunt els temes comuns a les sis diòcesis. En la jornada de divendres realitzaran també algunes visites culturals en l’entorn de la serra de Tramuntana, Patrimoni de la Humanitat, on acudiran, entre d’altres llocs, a l’antic Monestir de Miramar, fundat per Ramon Llull el 1276.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]


















