El passat dia 17 de setembre, l’equip assessor de treball de la Comissió Nacional del Diaconat es va reunir mitjançant videoconferència per tractar el tema de la pròxima trobada nacional dels diaques i de llurs esposes. Aquesta se celebrarà a Àvila del 5 al 8 de desembre d’enguany, més endavant sortirà el programa de la trobada, on podran participar també els fills dels diaques.
També es va parlar de temes actuals sobre el diaconat que els preocupen a tots ells.
Es va destacar la gran proximitat dels integrants de la comissió ( Excm. i Rvdm. Jesús Pulido, bisbe de Coria-Cáceres; Excm. i Rvdm. Joan Enric Vives, arquebisbe-bisbe d’Urgell; el secretariat tècnic, Mn. Juan Carlos Mateos i Mn. Florentino Pérez) i es va recordar amb gran estimació l’arquebisbe de Toledo, Excm. i Rvdm. Francisco Cerro, per la seva gran tasca d’aquests darreres anys en la promoció del diaconat i per la seva feina dins la dita comissió nacional).
La reunió va tenir la gran alegria de la telefonada del bisbe emèrit de Tenerife, Excm. i Rvdm. Bernardo Álvarez, que ens va encoratjar a seguir amb la tasca que es duu endavant per estimació a Crist.
En aquesta reunió, hi va participar el responsable de l’àrea de Mallorca, el diaca Mn. Joan Carles Thomàs.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















