El Santuari de Lluc ha acollit avui la reunió regional de Càritas Diocesanes en la qual han participat els responsables directius de les Càritas de Menorca, Eivissa i Mallorca.

Durant la jornada s’han realitzat també reunions informatives internes del personal tècnic amb Luis Ureña, assessor legal i auditor intern de Càritas Espanyola. En aquestes trobades s’han tractat diversos temes d’interès per a les Càritas Diocesanes de les illes, com la Llei de transparència, accés a la informació pública i bon govern, la Llei de prevenció de blanqueig de capitals, així com el canal de denúncies.

La trobada que ha finalitzat amb una Eucaristia presidida pel bisbe Mons. Sebastià Taltavull en el mateix Santuari de Lluc.