El passat dimecres 2 de febrer va tenir lloc al Palau Episcopal una reunió entre el bisbe de Mallorca Mons. Sebastià Taltavull (en representació dels altres bisbes de les Illes, de Menorca i Eivissa i Formentera), els tres Delegats de les Illes, el Conseller d’Educació i Formació Professional, Martí March i el Director General de Planificació, Toni Morante. El motiu d’aquesta reunió va ser compartir les inquietuds de l’Església envers a com quedarà l’assignatura de Religió Catòlica en el nou marc normatiu de la LOMLOE en la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
El papa Lleó XIV va portar a les Canàries un missatge d’esperança i dignitat per a les persones migrants
La tercera etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya començà [...]
El papa Lleó XIV va portar a Barcelona un missatge d’esperança, unitat i proximitat als qui sofreixen
La segona etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya es [...]
Celebració del Corpus a Santa Eulàlia
El dilluns dia 8 de juny es va celebrar a la parròquia de [...]
50 joves i adults de la UP de la Mare de Déu reben el sagrament de la Confirmació
El passat divendres 29 de maig, cinquanta joves i adults de les parròquies [...]























