Dins el context d’aquest Any Sant en què els cristians som convidats a posar-nos en camí com a Pelegrins d’Esperança, el Santuari de Lluc visqué un dels actes més destacats de tot el seu programa jubilar. El passat dia 31 de maig, coincidint amb el final del mes consagrat a Maria, se solemnitzà la pregària del Rosari. Acompanyada de la seva “escolania de nins blaus” i d’una nombrosíssima concurrència, la imatge de la Mare de Déu fou conduïda fins al lloc de la Trobada.
El Sr. Bisbe presidí aquell acte en què quedava ben demostrada la devoció del poble de Mallorca envers la nostra “Moreneta”. La reflexió de Mons. Sebastià Taltavull referent a cada un dels misteris de glòria que s’anaven contemplant, es barrejava amb la dolça melodia de les avemaries entonades pels nins cantors i les respostes enfervorides d’una multitud de fidels que s’hi feren presents.
Recorreguts els cinc monuments i arribats al cim beneït del pujol, el ressò de les populars estrofes de l’Ave Maria de Lluc, s’escampava per dins tota la “Vall del Bosc Sagrat”. El camí de descens transcorria al ritme de les invocacions i les respostes de la Lletania. L’emoció i la complaença dels que hi participaren marcaven el retorn de la Santa Figura a la basílica. L’acte acabà amb el cant de la Salve Regina, de l’Himne del Jubileu i amb un llarg plegamans d’aquella multitud de fills a la seva Mare.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]



















