Dins el context d’aquest Any Sant en què els cristians som convidats a posar-nos en camí com a Pelegrins d’Esperança, el Santuari de Lluc visqué un dels actes més destacats de tot el seu programa jubilar. El passat dia 31 de maig, coincidint amb el final del mes consagrat a Maria, se solemnitzà la pregària del Rosari. Acompanyada de la seva “escolania de nins blaus” i d’una nombrosíssima concurrència, la imatge de la Mare de Déu fou conduïda fins al lloc de la Trobada.
El Sr. Bisbe presidí aquell acte en què quedava ben demostrada la devoció del poble de Mallorca envers la nostra “Moreneta”. La reflexió de Mons. Sebastià Taltavull referent a cada un dels misteris de glòria que s’anaven contemplant, es barrejava amb la dolça melodia de les avemaries entonades pels nins cantors i les respostes enfervorides d’una multitud de fidels que s’hi feren presents.
Recorreguts els cinc monuments i arribats al cim beneït del pujol, el ressò de les populars estrofes de l’Ave Maria de Lluc, s’escampava per dins tota la “Vall del Bosc Sagrat”. El camí de descens transcorria al ritme de les invocacions i les respostes de la Lletania. L’emoció i la complaença dels que hi participaren marcaven el retorn de la Santa Figura a la basílica. L’acte acabà amb el cant de la Salve Regina, de l’Himne del Jubileu i amb un llarg plegamans d’aquella multitud de fills a la seva Mare.
Renovació del consell carmelita seglar de Mallorca
El passat dissabte 12 de juny, memòria de l’Immaculat Cor de Maria, la [...]
La Fira de la Ciència tanca un curs marcat per la innovació i la inclusió a Son Gotleu
L’alumnat de 4t d’ESO del Centre Concertat Sant Josep Obrer ha celebrat la [...]
Primeres Comunions a la parròquia de Sant Sebastià-Beat Ramon Llull
La comunitat parroquial de Sant Sebastià-Beat Ramon Llull va celebrar els dies 13 [...]
Festa de Sant Antoni de Pàdua al Convent dels Caputxins
Un any més, el convent de Framenors Caputxins de Palma, i amb motiu [...]
















