Dissabte dia 15 de febrer, dia dedicat a la Mare de Déu, a les 18, a l’església parroquial de sa Pobla se celebrà la darrera sessió del procés sobre vida i virtuts en especial i miracles en general del servent de Déu Antoni Aguiló Valls, prevere de l’Església de Mallorca, natural de sa Pobla, on va exercir sempre el seu ministeri presbiteral.
Va presidir el Sr. Bisbe de Mallorca, juntament amb el Tribunal que havia instruït el procés: el delegat episcopal, M.I.Mn. Teodor Suau Puig, el promotor de Justícia, Il·lm. Mn. Nadal Bernat i el notari, Mn. Joan Andreu Alcina. També va assistir a l’acte el qui a partir d’ara serà el postulador de la Causa, el P. Ambròs Cots, CR.
L’acte va consistir en la lectura de l’acta de la darrera sessió del procés, en la firma de la darrera documentació, i a segellar les capses que contenen les actes del procés que el nou Postulador presentarà al Dicasteri de les Causes dels Sants.
Després d’aquesta darrera sessió es va celebrar l’eucaristia presidida pel Sr. Bisbe, en la qual es va donar gràcies a Déu per aquesta passa feta vers la beatificació del Servent de Déu, i s’acabà amb el cant de la Salve davant la imatge de la Mare de Déu que el dit Servent tant estimava i venerava.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]



















