El 8 de setembre s’escau la festivitat litúrgica del Naixement de Santa Maria Verge i a Ciutat, de manera especial, la Solemnitat de la Mare de Déu de la Salut, que n’és copatrona juntament amb Sant Sebastià. Festosament, ho celebrà la parròquia de El Terreno de la qual n’és la titular.

La celebració fou presidida pel prevere adscrit a les comunitats de la Unitat Pastoral de Santa Tereseta: Mn. Joan Emili Pasqual Bennàssar i l’acompanyaren, Mn. Antoni Pons Crespí rector de la mateixa Unitat i Mn. Antoni Mercant Morey, novell rector de les parròquies de Sant Sebastià i del Beat Ramón Llull de Ciutat. L’esdeveniment aplegà nombrosos fidels de les tres comunitats de El Terreno, Son Armadans i Porto Pí, a més d’altres antics veïnats de la barriada que no es volgueren perdre aquesta cita anual, els quals ofrenaren diversos rams flors a la imatge titular. Ballaren l’oferta membres de l’Escola de Ball l’Assumpció de Son Espanyolet.

En finalitzar la solemne Eucaristia, el rector Mn. Antoni Pons agraí l’assistència de tots els presents i, de forma especial, l’ajuda i dedicació que, des de fa uns anys prestà el P. Bernadí Seguí Mairata SJ, presidint les celebracions dominicals a la parròquia, a causa del recent trasllat a València. Seguidament, es cantà la Salve i els assistents feren el plegamans a la imatge, a més de berenar un tros de coca acompanyat d’un refresc.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes