El dia 4 de maig, 500 alumnes de 5è d’Educació Primària i 90 monitors de batxillerat dels 12 Col·legis Diocesans de Mallorca van compartir un matí de diversió, companyonia i pregària al Santuari de Lluc. Es tracta d’una trobada que du 24 anys celebrant-se i que enguany ha estat especialment sentida per tornar-se a fer després de la pandèmia.

Al llarg del matí van gaudir de diferents activitats, dinàmiques de grup de cohesió, una gimcana per conèixer alumnes de les diferents escoles i relacionar-s’hi i descobrir l’entorn inigualable que ofereix el santuari. A més, van poder escoltar la Salve cantada pels Blauets de Lluc.

Una experiència que posa de manifest que l’alumnat és l’eix que dóna sentit a la tasca de la Fundació Ramon Llull de Col·legis Diocesans i la importància de reforçar el punt en comú en matèria pastoral que tenen totes les escoles sota el paraigua de l’humanisme cristià.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes