El diumenge 26 de març, a Sóller, tindrà lloc la gran Diada de Famílies organitzada de manera conjunta pel Secretariat de Família i Vida i el Secretariat d’Iniciació Cristiana i Catecumenat de la nostra Diòcesi. Un esdeveniment dirigit als grups de la catequesi tradicional com de la catequesi de família que és una oportunitat de compartir, celebrar i créixer en la fe com a famílies cristianes.

El programa de la Trobada serà el següent:

10:30h Acollida de les famílies a la plaça de la Constitució (davant l’església parroquial).

11:00h Benvinguda i pregària inicial (església parroquial de Sant Bartomeu)

11:30h

GRUP DELS PARES, MARES I CATEQUISTES: (església parroquial de Sant Bartomeu) “La familia, fuente inagotable de experiencias de fe perdurables”. Taller dirigit i animat per Óscar Alonso Peno, llicenciat en Pedagogia, Filosofia i Lletres i Teologia, responsable de la pastoral de la Fundación Educación Católica, formador, escriptor i pare de família.

GRUP DELS INFANTS (Centre Parroquial Victòria): Gimcana catequètica

12:45h Descans.

13:00h Eucaristia a l’església parroquial de St. Bartomeu, presidida per Mons. Sebastià Taltavull.

14:00h Dinar de pa i taleca (Centre Parroquial Victòria).

16:00h Final de Trobada i sortida dels autocars.

El Bisbat ha fet arribar a les parròquies una fitxa d’inscripció (ADJUNTA) perquè confirmin el nombre de persones que hi assistiran de cada parròquia: pares, mares, infants i catequistes.

La fitxa d’inscripció s’ha d’enviar emplenada abans de dia 20 de març, al mail: secretariageneral@bisbatdemallorca.org.

Com és habitual, s’ofereix un servei d’autocar per a qui el desitgi, a un preu simbòlic de 4€ per persona. Els punts de recollida i l’itinerari dels autocars dependran del nombre de persones inscrites de cada parròquia, per la qual cosa, una vegada que acabi el termini d’inscripció, rebran informació detallada sobre aquest aspecte.