El passat dissabte 31 de maig tingué lloc al Santuari de Lluc la trobada anual dels mestres i professors de Religió Catòlica de Mallorca, una jornada organitzada per la Delegació d’Ensenyament del Bisbat de Mallorca. Hi assistí prop d’un centenar de participants, entre docents i les seves famílies, així com representants de la Fundació Escola Catòlica i de la Fundació Escoles Diocesanes.
La jornada s’inicià amb una processó de pelegrinatge fins a la basílica de la Mare de Déu de Lluc, un indret emblemàtic i referent espiritual per a molts fidels, especialment en aquest Any Jubilar. Tot seguit, a l’espai de l’Acolliment, se celebrà l’Eucaristia, presidida pel bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull. L’acte religiós comptà també amb la participació de diversos grups de pelegrins procedents de les parròquies de l’arxiprestat Pla-Nord de l’illa.
Després de la missa, els assistents compartiren una paella en un ambient de convivència i germanor que resultà molt enriquidor per a tothom.
El papa Lleó XIV va portar a les Canàries un missatge d’esperança i dignitat per a les persones migrants
La tercera etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya començà [...]
El papa Lleó XIV va portar a Barcelona un missatge d’esperança, unitat i proximitat als qui sofreixen
La segona etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya es [...]
Celebració del Corpus a Santa Eulàlia
El dilluns dia 8 de juny es va celebrar a la parròquia de [...]
50 joves i adults de la UP de la Mare de Déu reben el sagrament de la Confirmació
El passat divendres 29 de maig, cinquanta joves i adults de les parròquies [...]























