El dissabte 14 de maig al Santuari de Lluc es dugué a terme la Trobada Diocesana de Joves. Amb el lema “Feis tot el que Ell vos digui”, dos joves de la nostra diòcesi donaren testimoni a prop de 160 adolescents i joves de diverses realitats eclesials.

En Toni Miró, jove missioner, va oferir la seva experiència a diversos països d’Àfrica i de Sud-amèrica ajudant els més necessitats. En Pepmi de la Unitat Pastoral de la Mare de Déu d’Inca va testimoniar com mitjançant el dibuix i l’art fa experiència de fe, d’on li brolla el desig de voler comunicar-la.  Després de sopar, els joves varen tenir un moment d’oració davant el Santíssim. El cor dels grups Effetà-Emaús va dirigir l’adoració amb els seus cants i les seves pregàries. El Sr. Bisbe va fer la reflexió sobre l’evangeli de les noces de Canà, on els participants varen meditar sobre allò que Déu vol per a cada un d’ells.

Finalment es va fer entrega a cada representant dels diferents grups d’un quadre amb el cartell dissenyat per en Pepmi.

En acabar la Trobada, prop de 45 joves varen romandre al Santuari per participar el dia següent en la Trobada de Famílies i de la Catequesi Familiar.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes