El passat 5 de març, la parròquia de Pollença acollí la Trobada Diocesana dels Catequistes organitzada pel Secretariat per a la Iniciació Cristiana i el Catecumenat. Una oportunitat per a l’encontre, la formació i la celebració adreçada als catequistes d’arreu de Mallorca i que enguany va ser possible recuperar després d’un any de parèntesi obligat per les circumstàncies de la pandèmia. Una cita cordial i fraterna que, com en ocasions anteriors, va aplegar catequistes de diferents indrets de l’illa i que va tenir com a punt de partida unes sentides paraules de record i agraïment envers el bisbe Toni Vadell, que tant va treballar per la catequesi i tant s’estimava els i les catequistes.

Just després, es van oferir dos tallers formatius amb l’objectiu de donar a conèixer el nou itinerari catequètic del SIC i els nous materials que s’han elaborat tant per la proposta adreçada als infants com per la dels adults.

Finalment, la culminació de la jornada va ser la celebració de l’Eucaristia a l’església parroquial de la Mare de Déu dels Àngels, presidida pel bisbe Sebastià Taltavull i concelebrada pel rector de la parròquia, Mn. Danilo de Urzeda.