El passat 5 de març, la parròquia de Pollença acollí la Trobada Diocesana dels Catequistes organitzada pel Secretariat per a la Iniciació Cristiana i el Catecumenat. Una oportunitat per a l’encontre, la formació i la celebració adreçada als catequistes d’arreu de Mallorca i que enguany va ser possible recuperar després d’un any de parèntesi obligat per les circumstàncies de la pandèmia. Una cita cordial i fraterna que, com en ocasions anteriors, va aplegar catequistes de diferents indrets de l’illa i que va tenir com a punt de partida unes sentides paraules de record i agraïment envers el bisbe Toni Vadell, que tant va treballar per la catequesi i tant s’estimava els i les catequistes.

Just després, es van oferir dos tallers formatius amb l’objectiu de donar a conèixer el nou itinerari catequètic del SIC i els nous materials que s’han elaborat tant per la proposta adreçada als infants com per la dels adults.

Finalment, la culminació de la jornada va ser la celebració de l’Eucaristia a l’església parroquial de la Mare de Déu dels Àngels, presidida pel bisbe Sebastià Taltavull i concelebrada pel rector de la parròquia, Mn. Danilo de Urzeda.

15 jul.
Radio Maria. Santa Misa
Església de Sant Gaietà (Missioners dels Sagrats Cors)
29 jul.
Radio Maria. Santo Rosario
Monasterio de la Visitación. Salesas + Mapa de Google
03 ag.
Conferencia LA MIRADA SISTÉMICA, por Clara Ventura.
Xiringuito solidario Tabgha (PORTALS NOUS)
06 set.
XVII Peregrinación al Santuario de Lourdes
Santuario de Lourdes (Francia)