L’Equip del Secretariat per a la Iniciació Cristiana i el Catecumenat ha organitzat una nova edició de la Trobada Diocesana dels Catequistes que se celebrarà el dissabte dia 5 de març.

Enguany serà a Pollença, unint-se així com a comunitat de catequistes de la diòcesi a la celebració del centenari de la mort del servent de Déu Mn. Miquel Costa i Llobera.

Amb aquesta notícia s’adjunta una fitxa d’inscripció que cada parròquia, comunitat o escola ha d’emplenar posant-hi el nombre de persones que assistiran a cada taller. La capacitat d’aforament dels tallers és limitada, motiu pel qual s’ompliran per rigorós ordre d’inscripció. Un cop emplenada correctament la fitxa d’inscripció, s’ha d’enviar per mail a: secretariageneral@bisbatdemallorca.org. També es pot fer la inscripció telefonant al 971 213100. La data màxima per a inscriure-s’hi és el 2 de març.

L’horari de la jornada serà el següent:
17 h Acollida dels catequistes.
17.15 h Benvinguda a l’església parroquial.
17.30 h “El nou itinerari catequètic del SIC: una proposta per a tota la família”. Tallers formatius en què es presentarà la nova proposta d’itinerari per a la iniciació cristiana d’infants i adults que ha elaborat el SIC, així com els nous materials que l’acompanyen. Cal apuntar-se a un d’aquests dos tallers:
Taller A: Proposta d’iniciació cristiana per a infants. A càrrec de Maria Esperança Buendia i Maria Feliu.
Taller B: Proposta catequètica per a pares i mares. A càrrec de Jaume Martorell.
19:00 Descans
19:30 Eucaristia a l’església parroquial, presidida pel Bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull.