Diumenge dia 7 de juliol, un bon grup de catequistes, pares i mares, i nins i nines, es reuniren a la rectoria d’Esporles per donar gràcies per aquest curs que ha acabat.

A la fresca de la terrassa de la rectoria, es començà la trobada amb una emotiva pregària d’acció de gràcies. Durant una llarga estona, els assistents donaren gràcies a partir de la lectura i meditació d’un fragment de la carta de Sant Pau als Colossencs.

Acabada la reflexió i l’oració, es compartí un bon sopar amb els plats que prepararen i aportaren tots els participants. Una vetllada inoblidable per a posar fi al curs passat i programar ja el proper.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes