El dissabte dia 19 d’octubre, l’església del monestir de Santa Clara de Palma s’omplí de membres de tota la família franciscana present a la Diòcesi de Mallorca, amb motiu de la seva trobada anual dedicada a la formació. Així a les 10 h del matí, la mare abadessa adreçava a tots els presents unes paraules de benvinguda i els introduïa al temps de pregària. Seguidament fra Victor Herrero, framenor caputxí, poeta i professor de la Pontifícia Universitat de Comillas (Madrid), exposà el tema següent: “Lo otro del Otro. Experiencia franciscana de Dios”. A migdia, després de l’oració de l’Àngelus, se celebrà l’Eucaristia presidida per fra Manolo Romero, ministre provincial del TOR, i tots els assistents acabaren l’aplec en el parlador gran del monestir compartint un refrigeri.

La federació Interfranciscana organitza diverses activitats al llarg de l’any per tal de mantenir ben vius els vincles de fraternitat entre els diversos ordes i congregacions de la família franciscana de Mallorca. Actualment aquesta està formada pels Framenors, Framenors Caputxins, les Germanes Pobres de Santa Clara, els frares i les monges del Tercer Orde Regular, les Franciscanes Filles de la Misericòrdia, les Franciscanes de Nostra Senyora del Refugi, les Franciscanes de la Immaculada i els membres del Terç Orde Secular.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes