Els responsables de les oficines per a la protecció del menor i de les persones vulnerables de les Illes Balears es varen reunir recentment en una trobada interdiocesana en la qual varen participar representants de les oficines de Mallorca, Menorca i Eivissa.
La sessió va comptar amb la presència de Mons. Sebastià Taltavull, bisbe de Mallorca, i de Mons. Gerard Villalonga, bisbe de Menorca. L’objectiu de la jornada va ser fer memòria de la tasca realitzada durant el curs passat, compartir experiències i preparar noves propostes per enguany, com la formació en línia que es posarà en marxa a partir del mes de novembre.
Aquesta trobada reforça el compromís conjunt de les diòcesis de les Illes en la protecció dels menors i de les persones més vulnerables.
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
Confirmacions al Santuari de Lluc
Com a culminació d'un procés d'acompanyament espiritual i de catequesi familiar en el [...]
Les Franciscanes Filles de la Misericòrdia celebren el bicentenari de la seva fundadora
El passat dia 19 de juny es compliren 200 anys del naixement de [...]
La Comunitat Pastoral del Sí celebra la Confirmació de 25 joves i adults a Sineu
La Comunitat Pastoral del Sí va celebrar el passat 15 de juny, a [...]














