El dissabte dia 6 de maig va tenir lloc al Seminari Nou una jornada preparatòria dirigida a tots elsjoves de Mallorca que s’han inscrit per participar en la Jornada Mundial de la Joventut. La trobada va començar amb una catequesi dirigida pel Sr. Bisbe durant la qual va explicar la importància de seguir el camí de l’Evangeli, l’exemple de Déu, i de prendre la vida com a cristians, la peregrinació com a signe exterior d’allò que realment hem de viure a l’interior, una recerca constant cap al Senyor.

La trobada al Seminari, en la qual van participar unes 80 persones, va continuar amb una reflexió en petits grups, unaposada en comú d’allò més destacable del testimoni del Sr. Bisbe i del significat que té per cada un. A continuació, es va celebrar l’Eucaristia, abans de concloure la jornada amb un acte fratern per compartir i conèixer-se un poc més tots els qui han d’anara la JMJ.

Aquesta era la primera de les trobades per als més de 350 joves de Mallorca que assistiran a la Jornada Mundial de la Joventut que tindrà lloc a Lisboa del dia 1 al 6 de juliol d’enguany.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes