El passat dissabte 10 de maig, vespra del quart diumenge del temps de Pasqua, dia del Bon Pastor, un bon grup de persones malaltes i majors varen rebre el sagrament de la Unció. Proclamades les lectures de la Paraula de Déu, just després de l’homilia, tres preveres varen fer la imposició de les mans als qui demanaven ser ungits. Després de l’acció de gràcies a Déu per l’oli, ja beneït a la Seu el passat dimecres sant a la Missa crismal, els qui havien de rebre el sagrament s’anaren acostant a davant el presbiteri i foren marcats en el front i a les mans amb el signe de la creu i amb l’oli del consol. D’aquesta manera se’ls infongué la gràcia de l’Esperit Sant per poder viure cristianament el pes dels anys, de les limitacions i de la malaltia.

Després de rebre el sagrament, es va entregar a cadascú un full amb una pregària a Crist sofrent per demanar-li la pau de l’esperit, la serenor i la confiança enmig del dolor, de la soledat i de la tristesa. Una oració amb expressions com aquesta: No em deixeu tot sol quan tenc por, pensant en allò que em pot passar, quan sent l’angoixa i el desconcert.

Al díptic que es va repartir, hi havia també una bella pregària a la Mare de Déu pels malalts, pels dèbils, pels qui pateixen i pels qui ploren, demanant-li a Ella, salut dels malalts i consol dels afligits, que intercedeixi per tots.

Els majors i malalts de la Parròquia que no pogueren assistir a la celebració comunitària i ho sol·licitin, ells mateixos o els seus familiars, podran rebre també el sagrament de la Unció en els domicilis respectius.

Agenda – Pròxims esdeveniments

23 juny
03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes