Palma ha acollit avui, dimecres 16 d’octubre, la V Carrera Virtual Solidària “Corre pel DOMUND”, que les Obres Missionals Pontifícies (OMP) van posar en marxa entorn de la Jornada del Domund. Així, des de Mallorca Missionera s’ha ofert a tots els seus empleats i col·laboradors, així com als seus voluntaris, la marxa de la qual han participat uns 30 inscrits, que han sortit de la Casa de l’Església cap al Palau Episcopal, acompanyats pel bisbe Mons. Sebastià Taltavull i el delegat episcopal de Missions, Mn. Eugeni Garcia. En arribar, han compartit l’eucaristia a la capella del Palau, que s’ha ofert als missioners mallorquins i del món i s’ha fet la pregària del Domund 2024, demanant també per les vocacions missioneres.
Aquest any s’hi han inscrit en aquesta campanya unes 600 persones a través de www.correporeldomund.es. L’organització envià una camiseta esportiva a tots els inscrits.
Aquesta activitat de sensibilització i cooperació és una carrera no competitiva, adaptada a tots els públics i que l’OMP organitza arreu d’Espanya. L’esdeveniment pretén donar a conèixer la labor dels més de 10.000 missioners espanyols, així com permetre la solidaritat i col·laboració econòmica de tots els inscrits.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]



















