Organitzada pel Consell de Mallorca, dilluns 16 de desembre, a Sineu, va tenir lloc la primera fira de les associacions de la gent gran, en la qual es feren presents les que existeixen a Ciutat i a la Part Forana, exposant els objectes que es realitzen i les activitats que es duen a terme en cadascuna.
El grup de Vida Creixent de la diòcesi també s’hi feu present, mostrant en el seu expositor assignat les activitats que l’associació duu a terme i donant a conèixer els temes que es van reflexionant al llarg de l’any, essent moltes les persones que s’interessaren per tot el que mostraven els membres de Vida Creixent responsables de la carpa assignada. Endemés de les nombroses carpes que s’aixecaren per les distintes associacions que hi participaren, al llarg del dia hi hagué distintes activitats duites a terme a benefici de la gent gran: concerts, tallers de manualitats i conferències que molts escoltaren amb molt d’interès.
A l’hora del dinar tots els assistents s’agruparen a la plaça i en companyonia fruïren del menjar que s’havia preparat per a tots. Continuà la festa amb balls i música on tots hi poguérem participar, repartint distintes distincions a associacions destacades pel seu treball i tancant la diada el president del Consell, Sr. Llorenç Galmés, agraint tot el que ha aportat la gent gran a benefici de la societat, que sempre hi estarà en deute.
Renovació del consell carmelita seglar de Mallorca
El passat dissabte 12 de juny, memòria de l’Immaculat Cor de Maria, la [...]
La Fira de la Ciència tanca un curs marcat per la innovació i la inclusió a Son Gotleu
L’alumnat de 4t d’ESO del Centre Concertat Sant Josep Obrer ha celebrat la [...]
Primeres Comunions a la parròquia de Sant Sebastià-Beat Ramon Llull
La comunitat parroquial de Sant Sebastià-Beat Ramon Llull va celebrar els dies 13 [...]
Festa de Sant Antoni de Pàdua al Convent dels Caputxins
Un any més, el convent de Framenors Caputxins de Palma, i amb motiu [...]













