El passat dissabte 2 de juliol, l’Adoració Nocturna de Mallorca celebrà a Sóller la vigília d’espigues amb motiu de la declaració com a venerable de la serventa de Déu Francisca Alcover Morell, adoradora que fou d’aquella secció.

El Sr. Bisbe presidí la missa vespertina a la parròquia de St. Bartomeu de Sóller i al final, després d’haver exposat el Santíssim, llegí el decret del Papa Francesc pel qual es reconeixen les virtuts heroiques de Francisca Alcover, on fa especial esment de l’Adoració Nocturna.

Tot seguit, el delegat diocesà per a les Causes dels Sants, Mn. Gabriel Ramis, presidí l’Ofici de Lectura en forma de vigília entre els adoradors de Sóller i de Palma que hi havien acudit i implorà, des de l’atri del temple amb vista a la cèntrica plaça de la Constitució, la benedicció del Senyor Sagramentat sobre les terres de Mallorca i la seva Església, els seus cristians, fruits i habitants.

Després de la reserva, finalitzaren els actes amb el cant de la Salve davant el sepulcre de la Venerable a la mateixa església parroquial.