Més de dos-cents adoradors procedents de totes les diòcesis d’Espanya s’aplegaren a la basílica de la Mare de Déu del Pilar a Saragossa per celebrar-hi la segona de les vigílies nacionals preparatòries per al 150è aniversari de la fundació de l’Adoració Nocturna Espanyola (Madrid 1877). Entre ells, representants de les diòcesis de Mallorca i Menorca. Presidí l’arquebisbe metropolità de Saragossa, Mons. Carlos Escribano Subías, i hi concelebraren l’arquebisbe emèrit Mons. Vicente Jiménez Zamora, canonges del Pilar, i directors espirituals de les diverses seccions que hi eren presents.
Els adoradors participaren també en tres conferències sobre la vida i l’obra del seu fundador, el venerable Lluís de Trelles i Noguerol (1819-1891), destacat jurista, polític, periodista i apòstol de l’Eucaristia en el segle XIX espanyol, a la sala d’actes de la Casa de l’Església de l’Arquebisbat.
El papa Lleó XIV va portar a les Canàries un missatge d’esperança i dignitat per a les persones migrants
La tercera etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya començà [...]
El papa Lleó XIV va portar a Barcelona un missatge d’esperança, unitat i proximitat als qui sofreixen
La segona etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya es [...]
Celebració del Corpus a Santa Eulàlia
El dilluns dia 8 de juny es va celebrar a la parròquia de [...]
50 joves i adults de la UP de la Mare de Déu reben el sagrament de la Confirmació
El passat divendres 29 de maig, cinquanta joves i adults de les parròquies [...]
























