El passat divendres, 30 de maig, tota la comunitat educativa del Col·legi Sagrat Cor-FECIB es desplaçà a la Seu per commemorar el centenari de la canonització de santa Magdalena Sofia Barat, fundadora de les Religioses del Sagrat Cor de Jesús, i per celebrar el Jubileu.

 Hi participaren prop de 1.200 persones, entre alumnes del centre –de 3 a 16 anys–, professorat actual i jubilat, així com una nombrosa representació de les Antigues Alumnes, algunes de les quals ja superen els 90 anys.

 A l’entrada principal de la Seu, foren acollits per Mons. Sebastià Taltavull, bisbe de Mallorca; Mn. Antoni Vera, degà del Capítol Catedral; Mn. Pere Oliver, prefecte de Litúrgia, i Mn. Bartomeu Veny, canonge emèrit. Les paraules d’acollida i celebració donaren pas a l’entrada solemne de la imatge de la Santa, portada per quatre alumnes de 4t d’ESO, seguida per tota la comunitat educativa i assistents.

 Un cop traspassada la Porta Santa, en un ambient de silenci, recolliment i pregària, l’alumnat de totes les etapes escolars oferí accions de gràcies, tot evocant el carisma i ensenyament de Santa Magdalena Sofia a través de frases extretes de les seves cartes.

Després de resar plegats el Parenostre, el Bisbe impartí la benedicció i animà a viure amb un cor renovat, en pau, amb la missió de fer arribar aquest esperit al món sencer.

 Emocionats per la intensitat i bellesa de la jornada, tots els participants acomiadaren la celebració amb un cant conjunt, tot agraint l’acollida a la Catedral i honorant santa Magdalena Sofia en el centenari de la seva canonització.

Agenda – Pròxims esdeveniments

23 juny
03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes