El Bisbe de Mallorca,

El Bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, es feu present el proppassat diumenge 22 de maig a la parròquia de Santa Brígida del nucli ciutadà de Cala Major, en ocasió de la seva Visita Pastoral a totes les parròquies de la diòcesi. Un dia joiós i ben assenyalat per a la comunitat, ja que feia vint anys que un prelat no visitava la parròquia. Amb la de Cala Major, el bisbe Sebastià inicià la Visita Pastoral a l’Arxiprestat de Palma-Ponent, després d’haver recorregut el de Tramuntana-Ponent.

La jornada s’inicià vers les 9:00 del matí, en què el senyor bisbe, després d’ésser rebut pel rector, el P. Francesc Gallo (M.Id.) i la comunitat de Missioneres Idents, compartí una assemblea parroquial a les sales, amb membres actius de la comunitat. Els diferents grups presentaren les diverses activitats que es porten a terme durant el curs pastoral; el bisbe Sebastià escoltà atentament el rector i els responsables grupals i els animà i exhortà a seguir caminant vers una Església sinodal, fent present Jesucrist al mig de la barriada, davant aquesta societat tan secularitzada.

Després de l’assemblea, el senyor bisbe presidí l’Eucaristia dominical de les 10:00 i, en finalitzar, saludà afectuosament tots els presents a la trobada.

VISITA PASTORAL A LA PARRÒQUIA DE SANT AGUSTÍ

Un cop finalitzada la Visita Pastoral a la parròquia de Santa Brígida de Cala Major, el mateix diumenge 22 de maig, el Bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, es traslladà a la parròquia veïna de Sant Agustí. Allà presidí l’Eucaristia dominical de les 11:30.

Al final de la celebració, saludà afectuosament els assistents i presidí una assemblea parroquial a les sales, on el rector, el P. Francesc Gallo (M.Id.), la comunitat de Missioneres Idents i els responsables grupals presentaren al bisbe les seves activitats pastorals. Mons. Taltavull, per la seva part, respongué positivament a les diferents intervencions realitzades durant l’assemblea.