El passat cap de setmana del 8 i 9 de febrer un grup de 40 joves del grup “Tempestad” del Club d’Esplai de sa Indioteria realitzaren tasques de voluntariat al Jardí Botànic de Lluc. En petits grups es varen organitzar per a la conservació i cura d’un espai que convida a experimentar una “conversió ecològica”. Un moment significatiu va ser el dissabte a vespre quan pogueren tenir un moment de reflexió al cambril de la Mare de Déu.

 

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes