El passat dijous 8 de maig es va celebrar la XXV Trobada d’alumnat de 5è d’Educació Primària dels Col·legis Diocesans de Mallorca. Més de 450 alumnes i 90 monitors dels col·legis CC Santa Magdalena Sofia i CC Santa Maria es varen reunir per compartir una jornada plena de convivència, alegria i espiritualitat als espais de ses Voltes i la Seu de Mallorca.

Després d’una acollidora benvinguda als participants de cada escola, es varen dirigir cap a la Seu, temple jubilar, on varen ser acollits per Mons. Sebastià Taltavull, bisbe de Mallorca. Tots plegats varen entrar cantant en processó pel portal Major, acompanyats per la creu del jubileu, per viure una pregària senzilla però molt sentida. En aquest moment tan especial, cada centre va presentar un símbol comunitari: una bombeta que representa allò que dona llum a cadascuna de les nostres escoles.

Tot seguit, l’encarregada d’educació i cultura de la Seu els va oferir una explicació adaptada sobre la història i els elements més rellevants d’aquest emblemàtic temple.

En acabar, varen tornar a ses Voltes per continuar amb la jornada lúdica, plena de jocs i dinàmiques de grup conduïdes pels monitors i monitores.

Finalment, varen compartir el dinar i posaren punt final a la trobada amb una festa plena de música, balls i rialles, on petits i grans celebraren l’alegria de trobar-se.

Una experiència inoblidable que anima a seguir caminant junts, amb fe, esperança i amor.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes